måndag 14 juni 2010

åker norrut

Bild 059   Bild 070

Här åker vi norrut!

En mysig tripp upp till La familia hade vi. Hann hälsa på Ma&Pa och bägge syrrorna.
Jag sov över hos paulastinan, för hos Mia var det fart och fläng, då Danne tagit studenten. GRATTIS!

Fått med tomatplantor och gurka, samt lite till blommor igen.
Det ska jag gå ut och plantera idag, för jag var så trött igår att jag inte orkade nåt.
Det tar ju på krafterna att sitta och åka bil och få mat serverad på bordet och så. :D
Bild 072   Bild 073
  Bild 074   Bild 075  
Det här ärlite från syrrans “detärintesåmycketiår” blommor.
Bild 076   Bild 077
Åsså det som blir kvar i växthuset,tomater, gurka m.m., samt den stora rabatten som inte hunnit börja blomma ännu.
Och lite fint hos dom, inomhus. :)
Bild 078   Bild 081   Bild 082 
Bild 079  
Alla har gjort så fint hos sig sen jag var dit sist.
Så kul att se alla förändringar och att alla mår bra också.

JO…jag fotade ju “lappkåtan” i Norrfjärden…restaurangen.
Bild 071
Det är det vita som syns bakom skylten till höger….*kan väl jag rå för att det är en massa skyltar i vägen..*
Jag skyller allt på fördröjningen i kameran, för det är INTE mig det är fel på. :D
Blir nog att åka upp igen ganska snart…kanske.

Inga kommentarer: