söndag 20 juni 2010

En annan dag är en bra dag....

Och regnet det bara fortsätter att strila.
Hela helgen har gått och inget kunde man göra ute alls.
Hur boring som helst.
Hoppas det vänder i veckan så det går göra nånting, för nu är jag less att sitta inne.
Det är ju för tusan stövlar sommar och då ska man vara ute.
Hela vintern har ju tillbringats inne.

Funderar på om jag ska orka få in slingmedlet i skallen och fixa håret lite.
Men det känns jobbigt, för jag har så himla ont i ryggen.
Kan ju göra det en annan dag,,,den dagen som jag gillar skarpt! :)
Annan dag, den är som så där lagom ofta och kommer när det passar bäst.
Jo, jag gör så att jag väntar på annan dag.

Nu ska jag fortsätta ha skitboring i soffan igen och
fundera på om jag i alla fall ska orka in i duschen sen.

Inga kommentarer: