måndag 21 juni 2010

kanske idag???

Gomorron Måndag

Idag har vi en strålande sol som tittar fram och himlen är blå. Hoppas bara det fortsätter så nu då. :)

Sovit till 6:30 och gott också.

Tänk om jag nu kunde få gjort lite på baksidan idag!?
Skulle inte vara helt fel att få pynta upp där lite och göra fint. Men så är det min rygg som inte riktigt är vad den borde vara, så jag vete tusan om jag klarar av det just nu???
Min tanke var i alla fall att ta en del av Hjertbergeniorna och gräva en rabatt till dom, så det pyntar upp lite i det annars så trista gräset.


Sen finns det ju en del annat som växer vilt i min kompost.
Såg att där finns t.ex vinbärsbuskar som börjar titta fram =/!??!
Dom där "sprättiväg" skulle man också kunna ta av och göra en bakgrund till Hjertbergeniorna. Dom sprider ju sig som löss på dagis, men det kan man hålla i schack genom att bara klippa ner, annars är dom ju lätta att ta upp med roten om man ids.

Till att börja med ska jag i alla fall komma i lite kläder, sen får jag väl se hur långt jag kommer idag med mina planer och fantasier.
Medans jag funderar vidare , ska jag ta mig mera kaffe.

Inga kommentarer: