måndag 14 juni 2010

morronpladder

Så var det ny vecka igen och den sista i skolan för ungdomarna.
Robins klass ska iväg till Piteå Havsbad och övernatta 2 nätter.
Det är det sista den klassen gör ihop som grundskole elever, förutom sista dagen i kyrkan.
Fattar inte att han går ut nian!?!?
Tiden går så fort och man hinner inte med alls.

Nu väntar städning för mig.
Inget har jag gjort sen i Torsdags inomhus.
Men nu är ju vädret sådant att det passar bra att stöka inne.

Natten har dock varit lite besvärlig, för jag fick otrevliga veckan igår och jag har haft fruktansvärt ont i magen och vaknat fyrtitolv gånger minst.
Men men,,det är väl inte värre än att jag kastar mig i soffan och tuppar av mellan varven.

Nåväl...bäst att sätta igång så jag hinner göra nåt alls innan dagen är slut .

Inga kommentarer: