måndag 14 juni 2010

rastlös

Rastlös, rastlös, rastlös....blir jag av boring väder.
Jag vill ut och göra blombänk NUUUU!

Det regnar, men inte så mycket som dom hotat med. *peppar peppar*

Eftersom jag inte kan vara ute nu, så funderar jag på att stryka fram mina hemmasydda hissgardiner på stång med knytband istället, till köket.
Fick ju upp dom rosa längderna i v-rumsfönstren,,,en i varje fönster.
Blev rätt sommargulligt med den färgen, men det är inte längre riktigt min favorit.
Njäää...det känns som att jag drar åt lite mer jade, eller lime, eller nåt annat mera jordnära.
Eller också nån mörkturkost...nåt...jag vet inte.
Men som sagt..det är somrigt med rosa och jag hade ju bara persiennerna där nu.
Det är hopplöst med mig och gardiner...jag vill ha nåt, men kan inte komma överens om vad?!?!?!
Nåja..det är världsliga saker och tills vidare får jag nöja mig med det jag har hemma och ständigt känna mig missnöjd istället. :D

............................................

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH...vad jag e rastlös!!! RASTLÖÖÖÖÖÖS!

Inga kommentarer: