söndag 20 juni 2010

♫ ♪ ♫ regnet det bara öser ner.....♪ ♫ ♪

Dagen börjar lida mot sitt slut och den har totalt bara regnat bort.
Hela dagen har det strilat utan så mycket som endast några minuters uppehåll....typ...
Riktigt boring väder och kattleksakerna kom väl till pass för kissungarna, som annars varit smått uttråkade.
Hoppas det är lite uppehåll imorron i varje fall, så man kan gå ut en sväng.
Nog för att vi varit till stan idag, men det är inte samma sak, för då är man också inomhus ju.

Robin tog sin moppe och åkte iväg till Burträsk, för han ska övernatta där med Philip os hans styvpappa
och dom ska jobba imorgon med att dela ut reklam och tidningar.
Undrar hur blöta dom hann bli på en skala från 1- 10??? Säkert 12.

Annars så har jag hunnit städa här och torka golven, klippa Benkes hår, vara till stan och fixa middag.
Men trots det har dagen kännts vääääldigt låååååång. Inte har jag ens vaknat osedvanligt tidigt,
utan vaknade ju rätt sent för att vara jag.
Och som synes så blidde det inget 50-års firande heller...det orkar man ju bara inte och inte är det roligt att gå i regnet heller.
Nä, skönt är det att inta ryggläge i soffan och glo på TV tills man inte orkar mera och sen bara gå upp och sova.
Det är precis vad jag ska göra nu....efter jag prånglat in mig i pyjamasen och tvättat mig lite.
BUH BYE!

*Det är bra att det regnar för groddarna grödar*

Benke pratar som han har förstånd till om frön som grott, d.v.s salladen.

Inga kommentarer: