onsdag 16 juni 2010

Så blir det kväll igen och här har det skvättat lite till och från med solglimtar emellan.
Myggbiten så förjordat har jag blitt för jag var över till grannens gård och där var det massor av dom. Tänk att det kan skilja så mycket på några meter, för vi har inga.

Angående jordskalvet så gissade jag himla bra, för det har visst uppmätts 3, 8 på Richterskalan och en del påstår att det t.om varit 4, 4. Men det vete tusan!??!?

Jag har äntligen fått hämta mer Rinexin på apoteket, så nu hoppas jag bli bättre.
Har haft himla ont idag i bihålorna och fick huvudvärk också på det, så jag har mest bara legat och inte orkat göra så mycket.

Robin kom hem tidigare än väntat från sin klassresa, för där hade blivit bråk och några av ungdomarna hade varit och druckit hembränt hos några andra som också befann sig på samma ställe och hot med pistol hade förekommit så lärarna tog det säkra och skickade hem allihopa. Robin såg vad som hände, men var inte delaktig, guskelov för det!
Han fick åka hem med 2 lärare så dom berättade lite för mig om det som hänt och det var en av lärarna som hamnat i bråk med dom andra. Tur att just den läraren utövar kampsport, så han klarade sig bra fastän dom var 5 mot 1.
Trist att det deras sista tid tillsammans skulle sluta så...Men imorron har dom middag och fest som skolavslutning och sen på Fredag är det kyrkan kvar, sen är det slut med grundskolan för gossens del också.

Nu hoppas jag på att må bättre imorgon, så jag får nåt gjort. Blir så rastlös av att vilja mycket men inget orka....Men duscha det orkar jag och ska väldigt mycket för att få stopp på myggbettseländet, som kliar som att jag har både loppr, löss och skabb....gaaaaaaaaaaaah! Man kan bli galen för mindre....HERE I COME DUSCHEN!!!!!

Inga kommentarer: