tisdag 15 juni 2010

testing tables


Testar för att se om det går att använda tableserna här som jag gjort.

Vaknat till en mulen ,regnig , trist Tisdag.
Sovit längre än vanligt också för jag vaknade först 6:20 och det var skönt.
Dagen blir ju inte så lång då.

Jag ska passa på att ta itu med Robins rum nu och börja så snart jag vaknat till.
Vaknat har jag snart gjort också, för jag har hunnit pimpla i mig morronkaffe,
några muggar nu.
Men jag gruvar mig lite, för det är en rövarkula av dess like att röja igenom.
16 år..hur noga är man med städning då?
Och inte blir det bättre av att han är kille heller, den räkeln. :D

Japp...då ska jag väl gå iväg och ...fundera över om det inte finns annat lite roligare att göra först, innan jag inser att det är lika bra att göra bort hans rum, för annars hänger det kvar som en osalig ande över mig och skriker ...:HJÄLP!!!!
Men först...MERA KAFFE!

: Gomorron :


HÄR HITTAR DU MINA TABLES

Inga kommentarer: