söndag 20 juni 2010

vela hit och dit...

Morron.

Det är fortfarande samma skitväder ute som igår, fast ett litet uppehåll just nu.
(flyttade tidigare bloggar från Space hit imorse)

Sov till 7:00 imorse och det är länge för att vara jag och det är skönt att sova lite längre!

Jag ska snart gå ut i växthuset och vattna gurkor och tomater och även sätta ditt pinnarna så dom inte slokar iväg.

Annars har jag inga direkta planer. Möjligen att jag ska hänga upp dom där hissgardinerna jag gjorde till köket tidigare och pratat om att sätta upp, men det inte blivit av ännu. Men nu när jag fått in nya mattan och vädret ändå inte tillåter en att vara ute och greja , så tänker jag att det är väl lika bra att få det gjort då..Annars kommer det inte hända förrän lagom till Jul eller nåt.
Får väl se vad som händer under dagen.

Skulle ju så gärna vilja få gjort nåt åt baksidan av huset. Där är inte så fint och välkomnande som jag vill att det ska vara. Jag har ju faktiskt regnjacka så jag skulle kunna vara ute och stöka om där. Tänk att det ska vara så svårt att vara beslutsfast och jag jämt ska vela hit och dit, innan jag kommer mig för nåt och oftast blir det inte ens det jag tänkt göra som blir av, utan helt andra saker.
Men men,,,,jag blir ju lika överraskad varje gång över vad jag tar mig för, så det är väl lite av en variation i min vardag. *fniss*

Kaffet ...det är nåt som däremot aldrig överraskar eller så..
det är det enda som är fast i schemat. Många  muggar varje dag!

Inga kommentarer: