onsdag 25 augusti 2010

ändrat igen.

Happ…så långvarigt blev det med det höst temat .. =D
Svart /vitt känns bättre, med tanke på att man lägger in bilder/foton
i bloggarna och då blir det lite grylligt tycker jag, med alla färger.
Men med mer neutrala färger som svart /vitt,
så blir det mera vilsamt för ögonen.
*fast, vi får ju se hur långvarigt det blir?*

Nu börjar snart Law & Order, så jag ska bänka mig i soffan
och invänta det…
Kom just på att jag missat Ett hus På Landet!!!! =O
Jag som älskar att se dessa Engelska gamla gårdar och hus.
(går på 8:an, för den som undrar)
Nåja..det är ju repris imorgon runt 16-snåret.

Nu, mot soffan.
tattytxtdisa4

1 kommentar:

Nallemamma sa...

Ja me gillar hus på landet o det dära allt!!! Kul o titta på!!! spännande o se vilket dem tar!!!
Älskar Nallen ,, men de vet du,, så ja snor den!! PUSS!!!!!