tisdag 24 augusti 2010

Dagen fortskrider


Sådärja.

Så fick jag till lite egen design igen, både med bakgrund och header.
Nog för att den förra headern var egen design också.
Men det var inte bakgrunden.  Den var lånad.

Jag har hunnit vara ute också och ta bort gamla, fula blommor, från gården.
Inte så mycket kvar och dt är faktiskt skönt, för jag ids inte ens vattna dom längre.
Det är för mycket höst väder, för att det ska kännas intressant att vara ute.
Vissa dagar kan ju ännu vara soliga och fina, men mest är det kalla vindar och regn.
Men något jag älskar med hösten, är mörkret som kommer om kvällarna och man
får ha små lampor tända, både inne och ute. =)

Lite småändringar har jag gjort i köket också .
Ska väl ta foton på det och visa er, (mina kära därhemma)
Ni andra som läser här får ju också titta. =D

Disa tänker till.
*En kvinna, som föder ett barn, blir mor..*
*En kvinna som föder tvillingar..blir hon mormor?*
DivsCanadianL20(24)

2 kommentarer:

Paulastina sa...

hahaa..du e såå sjuuuk =D

Disa sa...

ja vät =D