måndag 2 augusti 2010

färdigt...

Nu har här städats och fejats igen.
Jag har flyttat om garderoben och så har vi varit med släpet.
Jenny följde med och tömde, så det gick fort som attan.

Hängde om banden i mina hissgardiner också, så dom grå som varit i köket är nu i hallen
och dom vinröd randiga i köket.
Blev bättre så faktiskt...men vinrött ska jag inte ha, utan ska hitta nåt annat sen.
Nu var det en nödlösning tills vidare.

Sen har jag kommit på att jag har beiga längder liggandes i skåpet, som aldrig används.
Dom ska jag sy om till kappor istället till v-rummet.
Frågan är bara ..NÄR!??! :oD

Ätit gårdagens korvsoppa till middag, eftersom det blev kvar så mycket.

Ja..nöjd med dagens insats igen.
Skönt att ha kläderna nere igen..kanske jag ids börja klä mig som folk. :oD

Nu ..kaffe

Inga kommentarer: