tisdag 24 augusti 2010

testar med Live writer


Hejsan hoppsan.

Nu fick jag äntligen igång Live Writer här på blogspot,
så jag testar blogga med det och ser hur det funkar med bilder o.s.v.
Jag har ju haft problem med överföring av foton & bilder.
Testar att lägga in en här då.
barn_064
Får se hur det ser ut när jag publicerat.

Robin har sin andra dag i skolan och han verkar ska trivas bra.
Inga problem att få upp honom än i alla fall =D

Nu när jag har städat hela huset och putsat alla fönster,
tänkte jag ta itu med källaren.
Där ser ut som skrot ..IGEN!  Förstår inte hur det går till???

Vädret ser ut att bli åtminstone halv bra idag.
Vi har ju fått rätt mycket regn senaste dagarna och gräset har vuxit massor.
Så gården måste också fixas till, nu när hösten närmar sig med stormsteg.

Finns allting nånting att göra, så det är väl bäst att sätta igång.

Ha en skön dag alla!

1 kommentar:

CW sa...

Det ser väl bra ut med bilden..vet du jag tycker du har så fint på din blogg. Det ligger en heldel jobb bakom minsann. Jag har blivit så där att jag vet aldrig hur jag vill ha det..ändrar o än drar hela tiden och svårt att bestämma mig:))) nu 'r det bara VITT men jag ska nog fixa lite mera.
Kramen till dig