fredag 10 september 2010

i väntan på mat.

Sitter här och längtar så förjordat tills middagsdags.
Det blir grillat idag, men det ser ut att bli inne i ugnen,
för det kommer tunga mörka moln, som ser ut att hota med regn.

Kotletter med pommes, ädelostsås och grönt till.
Mumma.

Till efterrätt ska vi åka och köpa hem äpplen,
och fräsa i panna med ströbröd, kanel och socker
och sen ha vanlijsås på det.
Ännu mera mumma!!!

Enda kruxet och problemet är...
Hur fanken ska det gå med min tand?!?!
Har så förjordat ont i den, så jag börjar undra om jag inte ska måsta ta en akuttid
och dra ut eländet...SEN kan jag också kasta den i komposten och säga,
-Ligg du där och värk, hoppas det gör riktigt ont i dig!

Jenny ska komma och äta med oss också.

Robin och jag har hämtat våra leg och jag måste försöka lära mig att ha samma
"strutsskrämda" uppsyn alltid nu, för hon på banken såg inte först att det var jag?!?!

Nåja..lite kaffe nu i väntan på gubben, som ska köra mig på affären.
Sen hem och fixa maten...

*vill inte ha ont, vill inte ha ont*

Inga kommentarer: