tisdag 7 september 2010

Lille Slice..

Nu är lilla Slice kastrerad och ligger däckad på dynan i hallen.
Han var så duktig i bilen och lät nästan inte alls, medans Jennys lille parvel
så ömkligt lät mest hela vägen dit.
Slocknade direkt av sprutan gjorde han också.
Allt gick jättefort och när jag skulle betala sa dom att dom skickar faktura?!?!
Trodde dom hellre ville ha kontant betalning !
Nåja..nu är det gjort i alla fall, och man slipper oroa sig för oönskade incestbäbisar.

Pitza blir vid senare tillfälle, eftersom dom gärna inte tar honorna för tidigt.
Dom blir ju bara 6 månader den 9:e September.

1 kommentar:

CW sa...

så skönt att det är gjort. Slice var duktig minsann. Vet du jag har vant min Nils med att åk bil så i början tog jag med han i bilen och körde bara runt kvarteret så nu är det helt ok att frakta han mellan stugan och huset. Inte för att jag vet om det är detta som det beror på ...men jag är glad att han ligger i sin bur och sover då man måste ta med han.
Kramen damen