fredag 10 september 2010

lite sånt och nytt.

foto 009Börjar med mig själv, eftersom jag färgade håret svart igen igår.
Syns kanske inte så bra…men svart är det!foto 007Lite höstpytt i stor smidesjärnsbytta. Ljung, lavmossa och…inte lingon, utan..!??!foto 003Lampan i köket..som ni ser. Liten men hamnade på bra höjd i alla fall.
Den gamla hängde nästan för lågt.  foto 001Och sist men inte minst, en trött Slice, som inte alls vill vara ute,
efter kastreringen utan är hemma eller på altan , hela dagarna.
Sover med Robins 43:or =D      
(skulle nog också slockna om jag låg bredvid dom , iofs)

2 kommentarer:

CW sa...

du är så fin...smal och snygg i håret och finakläder har du också. Jag är som en semla idag. Bara florsockret som fattas:)))
Visst är katter roliga som gillar att ligga vid skorna...min Nils gör detsamma. Han stoppar nosen in i Foppatofflorna och så har han gnagt sönder dem så det är bara skrot kvar.
Åter till diskningen du vet jag hjälper ju svÅrmor att flytta och det är ett elände för hon ska ha med allt i huset till en 2.rummare. Därför har jag döpt om hon till svårmod för hon är lite jobbig kan man säga... ojojoj
kramen till dig

Disa sa...

Fina kläder!??!?! Jösses, tack för det.
Nog för att det är dom jag brukar ha när jag målar. =D Därav den vita fläcken på byxan också.
Många som flyttar nu. Svägerskan har ju haft hela min familj, förutom mig själv som bärhjälp idag bl.a.

Kram tillbaka!