söndag 12 september 2010

Söndagmorgons pladder.

Gomorron.


Idag fyller gubben år, så jag börjar med att gratulera!
Grattis på Födelsedagen!

Dagen börjar mulet och grått, så det är tur att gubben klippte gräset igår.
Han körde med sin Murray, så tovorna flög. :D
Snart dags att ställa bort den.

Efter det gick vi hem till Jenny, där vi blev bjudna på en MYCKET god äppelpaj, med marsan sås till. MUMS! Du är så duktig flickan min :)
Hade det inte varit för tand h-vetet, har jag ätit ännu mer.
Senare på kvällen fick vi främmande av Laban och Katarina.
Drack kaffe och surrade på ett tag och dom gillade vårt kök skarpt, så nu ska det bytas bänkskivor där med, så fort hon målat om skåpluckorna. :)
Tapetserat och det har hon ju redan.
Klockan var rätt sent när dom åkte hem och då var det soffan och glutta TV som gällde.
Kommisarie Morse, tills ögona ramlade ihop.
Och idag ska jag försöka börja med källaren och tömma ut där, så jag får måla golv och väggar. Tvätten ska vikas och alla grjer ut i hobbyrummet.
Så det blir nog fullt upp hela dagen.
Däremellan ska det hinnas med en bit tårta också :)

Inga kommentarer: