måndag 13 september 2010

tandläkare och mina ungar.



Jääääjj....:)
Jag får komma till tandläkaren idag, klockan 15:50! *dansar runt*
Det ska bli så sköööönt!

Igår gjorde jag om ett fotografi på sonen Robin!
Mixtrade lite med mitt jasc paint shop pro 9.
Och så här blev resultatet ------------------->

Fotot togs hos hans syster Jenny , när hon hade trimmat till hans hår och hon efteråt tvingade honom till att posera lite.=D
Motsträvigt och en gnutta motvilligt gick han till slut med på det.
Jag tycker han blev jättefin!
Jaaa...och sen gjorde jag även om ett foto på Jenny och Jonas.
Jag vet inte riktigt vad man ska säga om dom 2 ??!?.... /:o|
Fina, känns som ett felvokabulerat ord i deras sammanhang.
Jonas med Jennys hemmagjorda "extension" på skalpen och Jenny med snorpapper i näsan & jätteförkyld.
2 barn, som "endast en mor kan älska" , knappt =D

I alla fall var det som en gåva till dom, eftersom dom igår offentlig gjorde att dom är ihop. Kom som en total "överraskning" för oss här hemma, för det hade vi aaaaaaaldrig kunnat ana! <=oO
*eller så ljuger jag*






Hur som haver så är jag så glad över den som lämnade återbud hos tandläkaren idag
och sänder ett STORT TACK till den personen, som gör min plåga kortare!
Medans jag väntar på att klockan ska bli eftermiddag, ska jag försöka hitta på nåt att göra.
Till att börja med städa, efter helgen.

*jag ska få komma till tandläkarn,,jag ska få komma till tandläkarn...*

3 kommentarer:

Maya sa...

Härligt att du fick tid :)
Hoppas att allt går bra.
Kram

Paulastina sa...

Ja jisses vilka snyggingar! =D

jajje sa...

haha aaa paulastina, nu är du allt bra en stolt moster va?! :P