tisdag 5 oktober 2010

irriterad på färg....

Så fick jag till slut tillbaka internätet, som bara försvann på morron.

Passade därför på att göra en ny layout/tema här.
Lite höstligt!

Jag har även hunnit vara nere i tvättstugan och måla golvet en vända.
Väggarna blev ju inte bra, eftersom färgen inte räckte och jag har återigen
konstaterat att dessa "expterter" som jobbar med färg och tapet,
inte kan ett jota om det dom sysslar med. Ändå gav vi måtten på rummet och allt.
För återigen fick jag alldeles för lite färg, fastän dom sa att den gott och väl skulle räcka,
eftersom den täckte så bra med bara ett varv!..Jo kyss mig nånstans säger jag!

Först och främst täckte den inte ett skvatt, sen räckte den inte ens ett varv runt alla väggarna.
Och då verkligen klämde jag ut färg ur rollen också för att få det att räcka så långt som möjligt.
Så det måste jag köpa nytt framöver, men JAG väljer själv vad jag ska ha.
För JAG vet hur mycket som behövs.
Och inte fanken tänker jag kasta ut några dyra pengar på "bättre färg", för det är den sämsta skit jag varit med om.
T.om det som säljs på Rusta och Ö&B är bättre :D...faktiskt!

Arg blir jag, när man äntligen sätter igång och så blir det bara skit och pannkaka.
Ska jag ha ont för att jag gör nåt, så vill jag ha ont för att det blir bra gjort.
Inte för något som jag sen måste göra om igen och få ännu mer ont!

Ska aldrig mer lyssna på andra som säger vad som ska göras för att det ska bli bra.
För dom gånger man gjort det, har det bara blivit fel.
JAG vet bäst! ;)

1 kommentar:

Nallemamma sa...

YOU TELL EM!!! GIVE EM HELL!!! Jusses ,,, vart va du o köpte färgen????Du brukar inte ge dig,, bara tillbax o tala om vad dem är för ena idioter som inte kan räkna!!!Ny matte kurs kanse????? Kramen på dig söster i norr öster!!!