måndag 4 oktober 2010

rensa "vänner"

Det här med Facebook verkar vara en samlingsplats för nyfikna.

När jag gick med var det massor som la till mig som "vän".
Folk man inte pratat med på länge och så och det är ju roligt att kunna upprätthålla kontakt då.

Men jag har rensat bort en massa "vänner" idag,
för många svarar inte om man skriver, eller har inte alls för avsikt att hålla någon kontakt , verkar det som.
Och jag får mest bara känslan av att man vill vara "vän" för att kunna snoka om det "senaste". :oD

Jag är ju inte alls intresserad, eller så desperat att jag måste verka ha "många kompisar".
För mig är det antingen, eller inte alls.

Så ni som är nyfikna , får allt söka info om det senaste någon annanstans. ;o)

5 kommentarer:

Anonymia sa...

japp du har så rätt så...låt snokarna vara någon annanstans.Bull,bull ;0)

CW sa...

Helt rätt… tyvärr är det så att många ggr. Såna människor har jag svårt för då de vill veta för att veta och inte för att de bryr sig… kram

Disa sa...

Tack tjejer :)
Jo..en del "vänner" är väl inte direkt den kategorin jag brukar ha. :D
Och sen är det bara jobbigt att sitta och scrolla, för att hitta det som är intressant att läsa, för att det är en massa "vänner" som skriver om saker till andra som man inte ens vet vilka det är.
Det blev så "städat" nu i min Facebook! ;)
Kram på er!

brittan sa...

Hej Disa!

Du har så rätt...det är många som är så jävla nyfikna på att snoka runt och vill bli vän med en på fb. Jag svarar inte på det utan jag vill bara ha de som jag gillar.

Nallemamma sa...

INTE MAJ VÄL??? fniss jag tittar in ibland o busar med dig hehe,,, kramen,,,