torsdag 3 februari 2011

sockar med lååånga skaft och ojämna summor.



Jag fick post idag.
Ett paket med sockar som har låååånga skaft och ett medföljande brev,
från min lilla storasyster! :o))
Hon skulle vara rolig och överdriva längden på skaften, tänkte hon.
Men det är ju PRECIS såna jag vill ha....låååånga skaft! ;o)
Så jag blev ju skitglad!!!

Skrattat har jag också , för min lilla lillasyster, hade satt in pengar i present åt mig.
Det stod bara GRATTIS, så jag inte visste vem det var ifrån.
Men det listade jag ut direkt när jag såg den
lite annorlunda summan om 376, 94!!! :o))
Jag menar, Okay med 350 kr eller 400....
men just 376, åsså 94 öre också!!!
HAhHAhHAaaa...:o)))
Men hon tyckte som så att, varför måste det alltid vara jämna summor???
Och för att vara då lite eljest så valde väl hon att lägga till 94 öre, för att riktigt göra det ojämnt!!!
Det finns bara 2 som har såna märkliga saker för sig
och det är hon och hennes X , Hli! :o))

I övrigt så har jag nu 1276,94 att spendera på nåt kul, för den lilla storasystern
och min mamma har också skickat slantar om 400:- och av Benke har jag fått 500:-.
Så nåt fint ska jag nog hitta, som jag vill ha!
Och när jag åker för att köpa det, så ska jag göra det i mina fina sockar med lååååånga skaft!

TACK alla ni! :o)

3 kommentarer:

cw sa...

Vad glad jag blir för din skull… jättekul med presenterna. Ojämna summor var KANONROLIGT:)))) och sen långskaften:)))
Nu kan du köpa dig ngt fint KRAM till dig

Tina sa...

Gillar din systers humor :-))) Det var härligt gjort tycker jag. Nu kan du köpa nått som är till bara dej då kanske. Man behöver skämmas bort ibland vet du :-)
Sockarna ser helt suveräna ut. Härligt med så långa skaft då kan man puffa ner dom :-))
Hoppas din dag varit bra vännen.
Kramar OM gör Tina

Night Lady sa...

Kul Disa..
Och ett stort stort grattis i efterskott..
ha en fin helg nu kram Night Lady