söndag 6 mars 2011

aftonkvisten

Söndagkväll och det är väl första kvällen nu på flera dagar, som jag inte har feber!
Hade litegrann tidigare på dagen, men det gick lika fort över.
Kan det månntro tänkas att jag är på bättringsväg?
Peppar peppar att det är så, för här har inte blivit gjort nånting sen i Torsdags.
Inget städ, ingenting, för jag har helt enkelt inte haft orken att göra nåt.

Nåväl.jag ska inte ropa hej än, men hoppas kan man ju alltid.
Hostan hänger på liksom snoreriet i näsan...men det kan också vara så att det är på väg att bli bättre,
eftersom jag i alla fall kan kraxa upp skit nu och jag läste någonstans om att när det börjar bli så,
då är det på bättringsväg!

Japp..en liten note, bara för att mamma ringde och var orolig, eftersom jag inget skrivit.
Lilla gumman! :o)
Nu ska jag se lite till TV, innan jag klättrar upp för trappan och kastar mig i säng!

BYE!

5 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Det har jag också hört..och självklart...kan man få upp det och ut ur kroppen så blir man bättre! Ta det lugnt några dagar till i alla fall så att du inte jobbar till dig en ny försämring. Krya på dig,,själv ska jag nu lägga mig eftersom jag ändå somnar framför tv:n...natti! Kram

♥ Babbi sa...

Förresten jag har ny bloggadress
http://babbiones.blogspot.com/

Tina sa...

Hoppas verkligen du är på bättringsvägen. Nu kan det ju räcka. Så tar det ett tag att hämta upp kraften också. Ja du ett seg i taget å en dag i taget så är du snart på benen igen hoppas jag.
Hoppas du får en bättre kommande vecka nu.
Kram

Anki Nilsson sa...

Jo minsann de låter som du är på bättringsväg.
Sköööööööönt

Kramiz o ha en skön o frisk vecka

cw sa...

kryapådig -kram… hoppas du blir kvitt förkylningen nu.

kram kram