måndag 7 mars 2011

att falla på eget grepp... :o))

Inlägg från AB. OM de handikappade som ska återbetala ½ miljon till F-kassan.
--------------------------------------------

--------------------------------------------------

HAhHAaaa.....som det kan bli. :oD

Till saken hör att det var fler inlägg mellan mig och nessepesse, där hon skrev bl.a att jag var en gammal ko och skulle ta på mig dumstruten m.m. Men det har raderats av någon anledning! Och kvar blev hennes slutinlägg, som egentligen var riktad mot mig, men det framgår ju inte, efter min kommentar! :o))
*Jag är inte bara dum , jag är korkad också!*

3 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Låter som en ung dum brud...dom brukar ha en haltande vokabulär med brister åt alla håll :)

Paula sa...

ja, hon var inte bara självgod utan irriterande oxå =D

cw sa...

:)))) dagens bästa skratt tror jag att jag fick.