torsdag 17 mars 2011

egoistiska ungdomar

Härreguuu asså.

Jag säger bara det att , ungdomar är verkligen egoistiska
och tänker bara på sig själv och sitt välmående, för dagen.
Nej nej,,det handlar inte om Jenny eller Robin...

Ni vet , det här huset vi bor i !??!
Vem tror ni köpte det åt oss??
Jo, jag och Benke...
Och tror ni att jag för ett ögonblick , då 25 år gammal, tänkte en sekund på att
jag faktiskt skulle bli äldre en dag och få det jobbigt med trappor och sånt?
Inte då...jag bara rusade åsta och skrev på husköpes papperen...
helt utan att tänka på nåt annat än mig själv.

Ja, så nu står jag här och får lov att ta hand om allt,
bara för att jag var så egoistisk..
för jag skulle ju minsann ha hus med trappor och snedtak och yada yada....

Det är bara så att ungdomar tänker aldrig på andra!!!
Veta hut borde dom!!!!

5 kommentarer:

jacessan sa...

hahahahahah jag skrattar ihjäl mig och dör :))

♥ Babbi sa...

Hehehe...så klumpigt av ditt unga jag att inte tänka på ditt äldre jag!!!

cw sa...

:))) ja du de unga förstår inte hur det är att bli gammal. Knäna svajar och orken tryter:)))
kram på dig

Tina sa...

Ja du mycket man inte tänkte på då. MEN vi har enplanshus så vi har det bra. Väldigt lite att måla på utsidan för det är mexisten :-)) Härliga tider strålande tider :-))) Tänk så kloka vi var haha....... har vi kommit på nu :-)
Ha en go helg nu vännen.
kramar OM

Anki Nilsson sa...

Haha...ja hur många tänker på sånt när man köper hus, att man ska bli gammal o inte lika pigg o tuff som då. Ändå var vi nästan 50 när vi köpte gården...rena ungdomarna..dumma o ja...fniss.
Kramiz Anki