tisdag 29 mars 2011

en annan rubrik, i brist på andra


Min gamla grafik

Tisdag idag , och än så länge skiner solen.
Varmt är det inte och ska inte vara heller enligt väderprognos.
Inte förrän tidigast mot helgen.
*
Igår betalade jag räkningarna, för sist jag skulle göra det hade banken tekniska problem,
så jag kunde inte just då....men nu är det gjort.
*
I övrigt så hände väl inte så mycket...
Tog bara ner gardinerna i köket, för jag såg att det är värsta dammsamlar längderna.
Man skulle kunna tro att här finns både hundar och katter, vilket inte är fallet.
Men materialet är sånt där som suger åt sig allt skit.
Så nu är det bara hissgardiner igen....baskat att det ska vara svårt med gardiner nu för tiden.
*
Får väl se vad jag hittar på idag..kanske ta den där hatthyllan, som inget blev av igår?!?!
BYE!

Inga kommentarer: