onsdag 23 mars 2011

fotoblogg..längtar

altanfoto1
Så var det Onsdag , hela dagen till och med.
Gårdagen vill man nästan glömma, för det gick inte så bra för vårat lag , SAIK.
*
Det har snöat inatt, men det var inte så farligt.
Bara just så att det pudrat lite lätt och det ser ut att töa bort lika fort.
*
Jag längtar så vansinnigt efter sommar och lagom med värme nu.
Att kunna vara ute och stöka i trädgården , eller bara sitta och njuta
med en kaffemugg bredvid sig och lyssna på en bra bok.
Jag fick ju en sån där bärbar cd-spelare av min svärmor,
för hon hade 2, så jag kan äntligen höra mina läsböcker.
Dom har ju legat och skräpat i bokhyllan bra länge nu…ca: 3 år snart.
Förpackningen är inte ens bruten på dom.
Bild 082
Detta är alltså vad jag har att se fram emot när jag sitter där ute sen! 10F6E3~145
Fattar ni att jag längtar!??!
*
Nu ska jag se om jag kan åstadkomma nåt här hemma.
Tvätta lite kanske och naturligtvis dra en svängom med min “Ellen”.(=dammsugaren)

HejHopp

1 kommentar:

Paula sa...

Åååh vad mysigt med ljudböcker...kan man bara blunda å njuta av solen istället för att ligga å kisa å få vita streck runt ögona =D