söndag 27 mars 2011

ja e ju int knössli...



Klockan är framställd här hos oss och det är Söndag,
som hos alla andra.

Tvätten snurrar på och jag har gjort dagens framstöt med "Ellen", över alla golven.
Igår skurade jag t.om och fick ena köksfönstret putsat på utsidan.
Inne är det ingen ide´, eftersom jag smutsar ner dom hela tiden med sprayflaskan på fröna.
*
Hockey var det igår och som vanligt slutade den med en sudden, fast denna gången vann SAIK
och i eftermiddag är det match igen.
Så jag ska bänka mig med Benkes Nitroglycerin spray, blodrtrycksmedicin och lite piller
mot sockersjuka också , för säkerhets skull....sen är jag fit for fight!
Benke kan få "schlumpenn" , sen.För jag delar minsann med mig jag!

Nu ska jag återgår till att få mer gjort....tror jag.

BYE!

Inga kommentarer: