tisdag 15 mars 2011

jag “hyllade” igår.

 

Nu fick jag upp hyllorna igår i fönstret, men inga fröer sådda.

Jag hade sån migrän och kände att det kan bli jätte tokigt att så , för det hade kunnat bli vad som helst.
Är inte huvudet med så har man ju inte kapaciteten att minnas vad man gjort,
eller ens vetskapen om vad som ska göras.
Det är tungt när det växlar så i vädret och man blir påverkad av det.
Men kanske att jag får nåt gjort idag istället!??!
Återstår att se.
Bild 063

Bild 064
  På åter..skrivande!
.

3 kommentarer:

cw sa...

nej det är inget kul att vara en barometer… jag är också en sån:)

Paula sa...

ja men det där blir nog skitbra

Tina sa...

Ja du vädret påverkar kroppen på många sått. Migrän är inget att leka med du :-(
Men du vad snyggt det blir i fönstret med hyllor och inga gardiner. Bra tänkt Disa.
Nu har jag uppdaterat mej lite i dina bloggar. Har inte hängt med riktigt. Här ska det sås ser jag. Åååå.. du nu närmar vi oss våren med stora steg :-) Här har varit strålande i dag men lite kallt i vinden där den kom åt. Men jag satt inne på altanen med dörrarna öppna i bara en kortärmad tröja :-)) Lavar det !!!!!
Vad fint du alltid har på din sida här. Förstår du är duktig på datorn.
Vila nu å hämta kraft igen.
Kramar OM gör Tina