lördag 12 mars 2011

Nu är det vår........nånstans?!?!



Morron och kaffet är drucket.

Snö kom det i massor och ser ut att vara ca: 30 cm i alla fall, för det som tinat
har fyllts upp igen så det är upp till kranen på pumpen ute.
Skit boring och lite irriterad blev jag igår på nyhetsankaret Anna,
när hon säger -Och ni som längtar efter vårväder ska stanna kvar och titta nu.
Sen kommer väderkartan och visar sol & + 10 grader .....i SKÅNE?!!?!?!?
Jo, jag längtar efter våren,,men va fanken har jag för glädje av att den kommit till Skåne?
Det är ju som ingen nyhet att den kommer dit innan den kommer hit upp i Norr!

Jaja...i brist på roligare saker att meddela , så tar dom väl det lilla som finns?!?!

Annars blev det inte mycket gjort...dammsög lite och gnolade runt.
När Benke kom hem åkte vi på grillen med Robin och Johanna,
som kom hit efter att Wille åkt till stödisarna.
Sen var det glutta tv.

Idag är det Lördag och jag ska väl tvätta, tänker jag.
Solen tittar fram ,men några direkta grader är det väl inte fråga om.

Sen var det inte mer att förtälja.
Mera kaffe!

Bye!

Inga kommentarer: