fredag 25 mars 2011

skitdag idag...


Fina tulpaner i alla fall...men sen vare inge mer fint den här dagen.

Fredag igen och ännu en förlust för SAIK mot Luleå i sudden.
Tycker det är lite orättvist att deras målvakt får vara så stor. :o(
När han står upp har han ju övre ribban i midjehöjd och Hadelöv har den jäms med axlarna.
Hur svårt är det då att stå där och vifta lite med armar och ben!??!
Vi borde skaffa en målvakt på 250 kg och 205 cm och sätta honom i målgården! :o))
Nåväl...skitdetsamma egentligen vem som vinner.
*
Jaaa...fredag sa vi...
Det ska betalas räkningar igen och sen är det massor med månad kvar i slutet på pengarna.
Känns så skit nu , sen Moderaterna kom i regeringen och ha förlorat så mycket pengar.
Jag har som aldrig råd att göra sånt jag vill längre.
Det var väl knapert förr, men nu är det ju ännu värre.
Förr fick man som prioritera mellan sko eller jacka.
Nu är det mer, mediciner eller hygienartiklar?!?!
Och bättre blir det ju tyvärr inte, utan  sinades ännu mer,
med höjda räntor och högre el priser m.m.
Nåja , nåja..tur man inte ska leva för evigt i alla fall.
*
Är väl lika bra att jag slutar skriva nu , för jag har verkligen inget possitivt att skriva om.
Jag har en sån där skitdag idag, då man önskar att man aldrig vaknat!

Inga kommentarer: