onsdag 4 maj 2011

aftonen nalkas så sakterliga och.....


Nu har Jenny hämtat lille Zero för snart en timme sen.
Blev lång dag för henne idag och Zero med,
som blev sååå glad när hon kom att han ramlade på rygg när han skulle hälsa. :o))
*
Jag och gubben har ätit vår middag, som blev korvstroganoff och ris idag.
Han har åkt tillbaka till jobbet, som han gjort sen i Måndags, eftersom dom
har storstoppen igen , då alla maskiner ska repas och lagas.
Så det blir lite sena kvällar för honom.
*
Själv har jag hängt tvätt för en stund sen och kastade in sista,
som jag väntar på ska bli klar.
Under tiden ska jag se lite tv och hoppas att jag inte hamnar bakom ögonlocken.
Risken finns och är överhängande brutal...
Men jag ska kämpa tappert och föröska hålla mig vaken....en stund.

Inga kommentarer: