onsdag 4 maj 2011

morrontrams i majmånad.


Hejsan Hoppsan...

Här ändrar jag bakgrunder och headers på löpande band :o))
Är så där jobbigt ombytlig av mig igen och vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Men jag tror jag är nöjd nu, en stund i alla fall.
*
Lille chokladpralinen Zero är med mig idag också
och idag ska han nog få vara ute, fastknuten i långband.
Han trivs ju bäst så och än så länge är ju vädret lovande med strålande sol.
*
Jag tänkte även ta itu med den där tvätten som blev kvar,
och jag inte fixat ännu..*skäms, men ba lite * ;o)
Sen ska jag gräva fram lite grejer med färg på till köket, för nu är allt bara svart och vitt,
förutom blommorna, som mesta dels är plastväxter.
Och lite sterilt är det ju, må jag säga.
Passade bra i förvåras, när allt var grått trist och ...trist....
Men nu börjar ju i alla fall våren och försommaren närma sig, trots snön som kom
och inte alls gjorde att det kändes så, men det stannade heller inte kvar i och för sig.
*asså hur långa meningar kan man göra av ingenting ??!?!* :o/
*
Nåväl...det är ju Onsdag och ikväll är det också "Arga Snickarn".
Jag får väl peppa mig själv och försöka bli förbannad och göra nåt roligt i hemmet sen.
*tänker hon varenda gång hon ser programmet, men det går lika fort över*
*
Som vanligt, innan jag gör något, ska jag har min påtårspanna kaffe,
för Benke kommer dessutom snart hem på lunch och han vill också ha en kopp eller 2,
efter maten, som består av gårdagens rester av ugnsbakad lax och mos.
*jag är himla bra på ointressant vetande ;o)*
*
Ha en skön dag Alla!

1 kommentar:

Anki Nilsson sa...

Go middag i stugan!! Fint gör hon här o ändrar o grejar så ibland vet man inte redigt vad man kommit när man stiger in. *ler*. Men alltid lika fint o ombonat.
Arga snickaren...de har jag bara sett små reklamsnuttar av, jag blir liksom sällan färdig att sätta ner rumpan framför TV:en, så jag missar de mesta som går under veckorna....
Jag tycker de var intressant att få läsa om Era rester från gårdagens middag, vi får sällan rester kvar, inte för att vi äter som hästar utanför att vi har bortskämda hundar. Men igår fick jag lite över som jag åt som kombinerad frukost o lunch idag vid 11 då...lite sent för frukost, lite tidigt för lunch, man får ju göra så när man slår ihop två flugor.
Kramiz o du putta till några solstrålar som de skiner åt mitt håll också.
anki