lördag 14 maj 2011

så var det lördag igen...



Morron och Lördag idag.
Den började med migrän, som väckt mig med ojämna mellanrum,
men jag har vägrat stiga upp, förrän klockan i alla fall passerade 6.
Så kl 06:02 klev jag upp och masade ner för trappan, för att ta en migrän tablett.
Den har verkat ut nu , så det känns lite bättre och man får bara
vänta och se hur resten av dagen ska urarta sig.

Soeln skiner och det ser härligt ut och jag blir irriterad på att temat här i bloggen
och mitt nuvarande humör inte alls stämmer överens.
Blommigt och tuttenuttit, när jag känner för döskallar och knivar och allt i svart. :o))
Kanske rent av blir så om någon dag, om inte humöret svänger.

Snart ska jag ta mera kaffe och försöka hitta på nåt skoj att göra...
som välja vilket trappsteg jag ska sätta mig på ute,
eller välja mellan att sitta ute eller inne...eller kanske rent av festa till det
och ligga i soffan hela dagen och se tv ?!?!? Det är ju trots allt Lördag.
Det är inte klokt vad jag har mycket skoj att göra......på nåt sätt!??!

*yepp, verkar vara samma skithumör idag , som igår*

2 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Hehe...hmm...låt inga förskärare ligga framme bara! Du ibland blir det pissigt med humöret. Speciellt om man inte mår riktigt bra och så. Jag tänker mensvärk och migge, i det här läget så är det kanske ett dovt malande kvar i skallen, segt liksom? Men det går över så småningom och snart är allt schysst igen. Du har inte möjlighet att hugga ved? Då jävlar ska du se att du får utlopp! ;D. Eller tvärtom..lägg dig i söffan och slöa om vädret också är pissigt eller ta näst sista trappsteget och sätt dig där med en kopp java! Ha en trevlig helg i alla fall och skäm bort dig! Kramen

Balkongnojja sa...

Usch och fy vad jobbigt, hoppas skallen ger med sig så du kan njuta av lördagen oavsett om du sitter ute eller ligger inne.
Själv ska jag nog ge mig ut i skogen och ta hem lite liljekonvaljer :0)
Kram,kram