tisdag 3 maj 2011

snäll chokladpralin...de e Zero de...


Zero tuggar ben

Nu har vi varit ute en stund jag och Zero och kastat boll, kissat och bajsat.
Ja, inte jag då, jag går ju på toa...oftast... ;o))
Men det är så förjordat kallt med bara runt +3 grader, så det är inte roligt ute alls.
Därför gick vi in och nu ligger han här brevid mig och tuggar förnöjt på sitt ben istället.
Han har allt vuxit, den lille chokladpralinen . :o)

Snällare hund med tanke på hur ung han är, får man leta efter.
Man kan lämna honom ute ensam och då går han omkring och filosoferar för sig själv,
eller leker med fotbollen själv, såvida han inte ligger vid dom stora trähjulen och sover.
När han blir less kommer han upp på altanen, så man får gå och släppa in honom. :o)
Det har han efter mig, för jag springer inte heller bort, såvida jag inte går vilse då ! ;o)

1 kommentar:

Paula sa...

ja just det...hur ofta har inte Benke fått åka å leta efter dej =D