fredag 6 maj 2011

Solen försvann...men Robin kom.

Fi bubblan vad kallt det blev igen då,
fastän dom lovat fint väder till helgen, med start idag.
Det regnar inte iofs, men fint är det inte.

Jag hade ju tänkt få vara ute och fixa till på gården igen,
och städa upp det jag stökade fram igår. *suck*

Nåväl..jag har i alla fall vattnat i växthuset.
Nu väntar jag bara på att solen ska komma fram igen,
så man kan vara ute.
*

Robin kom hem i morse, redigt förkyld och blev hemskickad igår av skolsköterskan p.g.a
feber och störande hosta.
Johanna har ju varit på skolan, så han passade på att "hälsa på" här hemma lite.

Här är han och blir upp pussad av Johanna,
omän att han är lite motsträvig . :o))



Men efter en stund gav han med sig och pussade tillbaka.



Sen tror jag att han mognat lite i sin "gangstalook",
för numera gör han om och gör rätt och har inte längre
stringtrosor med rosa spetsar på som avslöjar hela fejjan . :o))


Robins gamla "gangsta lok"

Hans nya "gangsta look"

Nu, får jag väl hitta på lite annat att göra , medans jag väntar på SOOOOOLEN!

3 kommentarer:

Paula sa...

hahaha...han kan ju få tjejbaciller!! Huuujedamej!! =D
Nya ganstalooken var faktiskt bättre...fast han ser inte direkt farlig ut där heller...ser mer ut som "I'm the boss...right?"
=D

Anonym sa...

Hej Disa!

Det var minsann evigheter sen, kul att se att du still bloggar, ja, vi är några som finns kvar efter spacetiden :)

Hopaps allt är bra? Finns du på FB? Jag finns där som Anita Tykesson, kan inte själv göra förfrågan just nu, men hoppas du vill göra en, ha en fin helg.

Kram Anita

Anki Nilsson sa...

Haha...jösses...jag blev ju "nästan" rädd för pojken..han måste brås på mamma, full av bus!!
Har du inte varmt idag? okey jag säger ingen om vårt väder...lugnt...hummm

Kramiz o goe helg på dig.