fredag 13 maj 2011

usch vilken skitdag....

Jag är sååå irriterad idag.....

Först och främst för att blogspot sen igår eftermiddag inte funkat som det ska , plus att det tog bort mitt omgjorda tema och knappar som jag jobbade som attan med igår på förmiddan och därmed fick göra om allt idag.

Sen har jag även migrän och mensvärk, sååååå,,Nej jag har inte humöret på topp.

Irriterad på det mesta är jag idag, som till exempel detta växthus.
Fattar inte vad jag ska ha den till, för jag får inte göra rabatter,
varken nånstans och vad ska jag då så fröer för, för det lilla jag ska ha på altanen
ryms ju lätt i köksfönstret , eller så köper man nytt.
Det här med tomater och gurkor, sallad och dill är ju inte såååå himla roligt att det är nån prio ett för mig.
Nää..nog var det för blommorna jag ville ha det , så man kunde så både sommar och perenna växter.

Funderar på att skaffa lägenhet ändå, för det jag gör på somrarna här, räcker en balkong gott och väl till.
Och så får jag bestämma själv hur jag ska ha krukorna..
Sköta nån gård åt andra har jag ingen lust med,,,speciellt inte när man inte ens får betalt för det.
Näää...som sagt var..jag har ingen bra dag idag.
Och så är det ju fredagen den trettonde...och min gårdagsblogg försvann, som jag gjorde med jasc paint..
Åt h-vete med alltihop!!!!

6 kommentarer:

Tina sa...

Ja du blogger tar ju bort det man gör. Min blogg som jag la in i går och även hade kommentarer i försvan också :-( Du hyr du huset som du bor i ? Fattar inte annars varför du inte kan göra som du vill i trädgården. Ha nu en go helg och hoppas den blir bättre an denna dagen. Kram Tina

Balkongnojja sa...

upp me hakan...de har tagit bort en del inlägg tillfälligt för att få ordning på eländet men de kommer att lägga tillbaka det :)

Paula sa...

jo men tänk va mycket goa sallader du kan göra...odla röd å gul paprika oxå...mums!
blommor, det har du ju tillräckligt i krukor ändå

♥ Babbi sa...

Tänkte fråga det Tina frågade om...hyr du? Klart att det är trist om du inte själv får välja.....skjut dom jävlarna...eller nåt. Hoppas du mår lite bättre. Mensvärk OCH migge är ingen höjdarblandning!!! kramen..

Disa ä.k "Tinni" sa...

Svar till Tina och Babbi...ja,,,jag hyr visst in mig hos gubben , och har restrektioner på vad som får och inte får göras , tydligen!?!!?
Men å andra sidan,,ska han bestämma allt, kan han lika gärna sköta allt själv också.
Jag är inte knösslig på det viset. ;o))

Disa ä.k "Tinni" sa...

Paula...affärerna är fulla av sallader och paprikor...det är ju liksom inte fint att titta på, som blommor och är inte mitt största intresse heller, som blommor.