måndag 6 juni 2011

Dammen, så ser det ut....


Ja, här är den då, dammen.
Nu längtar jag tills alla blommor blommar och det blir mer frodigt runtom. :o)
Och fontänen var vi tvungna att sätta "svampen".....Nåja, det prolar i alla fall och det var vad jag ville.

Annars har jag varit duktig och tvättat kläder hela dagen och småpolimasat på här med plock.
Kroppen värker överallt, från fötter till hals och huvud.
Men när man fått så mycket gjort, så känns det som att det är värt det.



Jag och Benke har ätit tacofärs i pitabröd idag. Supergott, sista lediga dagen, efter denna långhelg.
Varmt och fint har det varit också så gubben har varit iväg med sin MC.
Jag skulle aldrig palla med att åka nu, med värken, så jag stannade hemma och fortsatte med det jag nu höll på med...så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt, antar jag ?!!??!

Nu blir det duschen, sen blir det att dråsa ihop i soffan och bara ta det luuuuuugnt!

2 kommentarer:

jacessan sa...

det är verkligen så super fint och som du säger ännu finare kommer det att bli! Du har jobbat på :) du är duktig som helst! nu får du försöka vila lite i några dagar!

♥ Babbi sa...

Oj vad du har pinnat på...dammen ser härlig ut! Ja nu var den här ledigheten slut...nästa morot blir midsommar. Ha det bäst och sov gott inatt. Kramen..