torsdag 2 juni 2011

Fotoblogg, thuijan och lite annat..

Här är mina nya Thuijor, om jag köpte åt mig , på Mors Dag.
Och "gummikorgarna".

Så här blev det efter plantering.....


och i gummikorgarna.


I rabatten växer det och jag har flyttat om ormbunkarna dit.
Dom var ju i byttorna där thuijan är nu.


Och i växthuset kom tomater och gurka ner i jord.


Det som är kvar oplanterat av syrrans blommor som  jag fick, + lite av sånt jag själv hade kvar.


Mina fina stjärnögon...


Sist och även minst....
Har ni sett nåt så gulligt nån gång??? :o))
Det är grävmaskinen som vi ska gräva upp jordgubbslandet med.
Den är så tuppeliten och gullig och jag vill ha den.
Tänk bara att tvätta upp den och måla den rosa. :o)
I'm in Love!!!

( gubben lånat hem från jobbet...undrar om dom märker att den inte kommer tillbaka???)

Jag är kär !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den vill jag också ha
Lille jag

Disa ä.k "Tinni" sa...

Jag vet , visst är den söt :o) Jag är såååå kär!!!

Anonym sa...

jag med vill ha!! den ryms ju på min balkong =D
Paula