onsdag 7 september 2011

JAG GJORDE DET !!!!


Japp..nu ska ni få se vad jag menade med att röja ur växthus.
Detta är vad jag tampats med.
Men nu när jag är klar, känner jag mig något fånig,
för det gick så sablarns fort allting ?!?!?!

Nåväl...växthuset i all sin ....bombnedslag... :o|



Ingen ordning på allting....



Verkligen gott å blandat....med ogräs, bland halvdöda tomater
och en och annan silverek som frösått sig...E´ väl fint...på nåt sätt..?!?!?



En förkyld halvdöd gurka...någon!??!?



Eller varför inte halvruttna paprikor...mums... eller också inte.



Men nu såå....NU ere klart...sååå fiiiint! :o)



Och lite mera ordning på allting.



Jag hann t.om rensa bort sommarblommor ur rabatten, regnet till trots.



Jag sa ju att jag skulle fixa det, för jag e ingen latmaja jag inte...sa jag inte det..va, va va..?! ;o)
*men nu har jag ont i rygg och axlar...går och tycker synd om, lite*


2 kommentarer:

nicki007 sa...

Oj vad fint Disa..
Och ja vilket jobb du lagt ner..Förstår att du är nöjd med dig själv..Jg känner mig superlat idag har inte gjort något vettigt alls idag..
Lovar ska bättra mig imorgon kanske :-)
Kram på dig lämnar mitt svar hos mig här också..

Hej Någon..:-)
Roligt att se dig..Jo då allt är okay ..
Bara trist med höst och regn..Hoppas allt bra med er också..
Ha en fin vecka nu trots väder..
Bamsekram Nicki

Ps..Såg att du har länk till Night Ladys websida Christmas..
Släng den jag har inget webs kvar..Har WordPress och Twitter
och en Blogspot under uppbyggnad så den är låst..Slängde Fejan också gillade den inte…
Men säger till dig när jag öppnar min blogspot..

Tina sa...

Duktiga du :-) Så fint du gjort. Skulle vart ut i trädgården här också och klippt ner lite men jag har inte fått tummen ur :-( Ja ja jag hinner nog innan det blir kallt :-)
Kram