tisdag 13 september 2011

Jag ställer alltid upp.....på facebook...

....eller, har du inget vettigt att säga, kan du lika gärna vara tyst!


Jenny ville att jag skulle lägga ut detta här på bloggen, så hon får läsa det , eftersom vi inte har denna vän gemensamt...En kille som undrar över bifel och jag lägger in mitt "kunnande".

Kurt XXXXXX


Någon som förstår sig på bil el? när ja vrider om nyckeln så fungerar allt utom starten? Kan det va tändlåset eller startmotorn som krånglar??
__________________________________________________________

Disa Edlund
jag kan allt om bilar och det låter mest sannolikt som att det är nåt fel som är trasigt....eller nåt... :o/


för 41 minuter sedan · GillaSluta gilla · 1 personMadde XXXXXX gillar detta.
___________________________________________________________

Disa Edlund
Om du tar lös den där grunkan, som sitter framför den där mojängen, så hänger det ner en kabel..slit lös den ..skit i skruven som flyger ut, för du kommer ändå inte veta var den satt sen,,,peta in fingret långt under den där svarta burken som är under där och rör om, såvida du inte fastnar och åste försöka ringa efter hjälp med en hand. Eller så skiter du i allt det, för biljäveln kommer förmodligen ändå inte att funka....

2 kommentarer:

jacessan sa...

hahaha du är så sjuk :D

♥ Babbi sa...

HAHAHA....a´men...att du är så kunnig på järnskrot!!!? Är ni fortfarande vänner ? :D