torsdag 8 september 2011

kväll i hamn

Det är kväll här i hamn och jag har just svept en mugg kaffe.
Blev så tvärsugen, fastän klockan börjar vara sent.

Robin har varit hemma idag och “hälsat” på. Han är ju mest hos Johanna nu för tiden,
så det var roligt, om än att orsaken var en tandläkar tid som han hade idag.  :o))
Skrattade gott åt honom när han kom hem igen och var bedövad i munnen och sluddrade som värsta fyllot.

När vi skjutsat hem honom åt jag och gubben middag. Det var köttgryta och ris. Gott var det.
Sen har jag mest slappat i soffan och tittat på TV.
Inte fick jag nåt gjort heller, trots väntan på “överraskning”.
Nåja..kanske imorgon…kanske inte… ;o)

Tog i alla fall 2 kvällsfoton ute på gården, bara för att och så här blev dom.

2011 foton 251  2011 foton 252

Nu har jag inte mer att skriva om, så jag avslutar med att önska alla en god kväll och god natt.

Inga kommentarer: