lördag 17 september 2011

Lördags "tjatter"...


Japp. Då är vi inne på Lördag, som startade arla för mig.

Lite migrän också, eftersom vädret slår om från mulet/regnigt, till sol. Så jag har tatt tablett, innan det slår ut helt.

Ryggen värker också ,liksom axlarna.
Har ju börjat ligga på ryggen på nätterna, vilket gör att jag värker fast och får ont som fanken.
Fattar inte varför jag gör så?
Å andra sidan får jag ju ont i höfterna och revbenen, när jag ligger på sidorna, så det spelar väl egentligen ingen roll.

Nåja, nog om smärta och värk.

Lördag var det ja....Vad man ska hitta på idag, vet jag inte.

Robin och Johanna ligger & sover ännu och lär väl göra ett tag till. Benke drog timmerstockar i soffan när jag kom ner, men har vaknat nu...och jag har inget att skriva om, så jag slutar nu.

Ha en go´ Lördag Alla!

1 kommentar:

♥ Babbi sa...

HA en go´lördag du med. Jobbigt med värk, själv har jag molande värk i ett knä sen nån vecka tillbaka..artros. Så det blir ju aldrig bättre...bara en massa skov BLÄH! Här är det migrän (svag), halsirritation och fan va jag gnäller! Men det är i alla fall vackert väder :D Kram