fredag 9 september 2011

Nu ere helg...


Min grafik, gjorde jag  för nån minut sen.

Så har vi helg igen.
Det är ju Fredag hela dagen.

Jag har småpolimasat på här med disk och dammsugning och det får som räcka , tycker jag.

Jenny & Jonas var förbi tidigare idag, men Jonas åkte ganska snart igen, för han skulle iväg och söka på ett jobb.

Vi tyckte att det tog lite tid, jag & Jenny...
Men det var av en bra anledning, för han börjar på Måndag!
En månads provanställning, fick han!!! :o) Så roligt och välbehövligt nu när Jenny är sjuksriven, p.g.a foglossningar.

Vädret är mulet, men rätt varmt ändå och det började smådroppa nyss. Det har ju lovats regn här, redan igår, men då hade vi strålande sol mest hela tiden och varmt.

Nu ska jag ta en mugg kaffe. Sen ska jag fortsätta göra lite mera grafik och animation bilder.
Börjar få inspiration igen ju . :o)

Som skrivet var i bilden också...Skön Helg Alla!

3 kommentarer:

Anki Nilsson sa...

Fint...!!
Goe helg på dig också.

Kramiz

♥ Babbi sa...

Väldigt tjusig grafik...fortsätt med den! Du har en smakfull bloggsida du:) Ha en skön helg.Kramen..

Tina sa...

Du har en väldigt fin blogg och gör väldigt fina bilder :-) Fattar inte hur du kan. Jag kan inte ett dugg. Bara skriver :-))
Gott att han fick jobb du :-) Ja nu är lördagen också till ända snart du. Attans fort går det.
Ha en go söndag. Kram