torsdag 8 september 2011

...och det var ju intressant..!??!?


Hejsan hoppsan...
en ny dag och här sitter jag i bara mässingen...och ljuger, för jag har faktiskt morgonrocken på som är av fleece, samt pyjamas på mig.
Men längre än så har jag inte kommit ännu.

Det är ett höstligt , vackert väder idag hos oss, med sol som skiner och varmt.

Gick ut på altanen, för en stund sen och skulle svalka av mig, men där var lika varmt som inne, så det gjorde ju inte skillnad.

Jag har inga direkta planer för dagen,
så jag väntar och ser vad jag ska hitta på.

Har lust för om möblering igen, men samma som tidigare med hur jag ska göra !??!
Så det slutar oftast med att jag flyttar kaffepannan från en bänk till en annan , eller vrider om en matta åt ett annat håll.

Fördelen med att ha "möbler" fastsatta på väggen är ju att man inte har ben ivägen när man städar, på golvet o.s.v. Nackdelen är att det inte går att flytta...som tv:n t.ex. *suck*
Den hänger ju på väggen. Data bordet likdant,....sitter ju som hylla i data rummet, så där är det också kört.
Köket är för litet att möblera i och så var det sovrummet. Då får jag så långt att gå till dörren, när jag måste runda sängen först. Blir ju hela 3-4 meter mer !!! =o[  Och det kan vara kritiskt avgörande när man är pinknödig om nätterna t.ex. *suck*

Nää..jag får allt hitta på annat att göra. Kamma mattfransar eller nåt annat schiiit viktigt projekt, som ingen kommer att märka nån skillnad på att det är gjort. Stryka trosor t.ex. *suck igen*

Om jag nu inte sitter kvar här , som jag nu gör, så KAN det faktiskt hända att jag kommer på NÅT roligt att göra, än att sitta och fundera. Så därför går jag härifrån nu och tar en kopp kaffe till och sen ser vi vartåt det barkar. För det jag inte vet nu, är jag ju medvetslös om, så länge jag inte tar reda på det..... !?!?..
*lät ju bra i alla fall, men vad jag menar...beats me??*  /:o]

Ses!
*Jag sa ju att det inte var intressant*

Inga kommentarer: