måndag 10 oktober 2011

ändringar kan tänkas...

det kommer allt närmare....Halloween.

Så har vi ny vecka och det är Måndag.

Ikväll är det Det Okända också, som jag naturligtvis ska se.
*
Jag har funderat på detta med allt vitt i köket.
Funderar på att slipa av färgen från bords skivan
och brunbetsa den igen, och så har man blandat vitt/svart/brunt.
Det är ju snyggt som fanken, såg jag i syrrans blogg.
(kika in och se vad läckert)
Hon har gjort så himla fint nu, sen hon målade om vitt.
Allt var ju mörkbrunt förut,,,fint det med, men väldigt dystert, tyckte jag,
som är mer för ljusare färger.
Men det här tokdiggar jag, som hon har nu.

Jooo...det är nog dags för ändringar igen hos mig.
Går ju hemma hela dagarna och blir fort less på allt.
*
Nu vankas det fyr-tår av kaffe.
Sen får vi se vad jag hittar på idag.

Ha en fin dag Alla!

2 kommentarer:

Night Lady sa...

Morrn Disa..
Tack så mycket :-)
Jodå helgen var helt okay sålde våra gamla sovrumsmöbler på blocket och min son fyllde år..hoppas din var okay också..
Ha en skön vecka nu kram Night Lady

Ps blir jättesnyggt att blanda färgerna kram N

Paula sa...

ÅH! tack!
Å tack för att du länkade!
det förklarar alla sidvisningar under dagen...de brukar ju inte vara så många när jag inte har skrivit nåt =)