onsdag 5 oktober 2011

fick nåt gjort...


Jag svarade på denna annons ;o))

Nää, skämt åsido...tycker bara den är så rolig och ville dela med mig.
Jag ville egentligen bara skriva och skryta lite om att:
Jag har dammsugat och bäddat rent i Robins rum.
Skurat lill toan uppe och dammsugat i vårt sovrum, samt nedre våningen!!!

Hostar än som ett tok och är inte riktigt fräsch sådär,
men i alla fall såpass att jag orkade ta itu med det värsta.
Gud så skönt det känns!

Sen när Benke kommer hem ska vi iväg på Ica och kasta in
pengar på matkontot och handla lite mjölk och sånt.
Efter det blir det hem igen och kasta ihop nåt ätbart
och sen ska jag i vanlig ordning, dråsa ikull i soffan.

Igår var det hockey på afton schemat och vi vann,
trots att det såg ut ett tag som att vi skulle förlora.
Men efter att ha hört hur det gick för Solna Aik,
så inser man att vad som helst kan hända på kort tid. :o)
Jenny och Jonas kom som vanligt och såg med oss.

I morse var Jenny en sväng igen med Zero och med var lilla Smilla,
som allt oftare börjar följa med på besök.
Så ofta att hon t.om börjar känna sig hemma här :o)
Sötproppen!

Japp...det var allt för nu.

1 kommentar:

♥ Babbi sa...

Alltid skönt att få undan lite städning..man kopplar av på ett annat sätt när man vet att det är fixat! :)