lördag 1 oktober 2011

halsont bihåleont hosta & feber.... de e Lördag


lite som jag känner mig...grå...

Japp..så har jag drattat dit på denna förkylning också.
Ont i halsen, bihålorna och hosta och så feber på det.
Låg mest hela dagen igår och orkade ingenting.

I morse kände jag mig dock lite bättre, så jag passade på att städa,
medans orken fanns, för det hade hunnit bli stökigt igen.
Gubben jobbar ju som vanligt och har inte kommit hem ännu.

Känner att febern är på väg tillbaka och blir sådär slut igen,
så det vete gudarna om jag ska orka få ihop en middag ?!?!
Tänkte annars frittera pommes och chicken nuggets.

Ja, som ni läser , så finns inte mycket spännande att berätta.
Jag ligger, mer eller mindre mest hela tiden.
...............
och i skrivande stund ringde gubben och sa att han är hemma på ½ timme.
Så jag försöker väl palla med att laga käk då.
Sen blir det soffan igen.

Senare ikväll kommer Jenny och Jonas hit.
Det är hockey.
SAIK/ Frölunda.

Bye!

2 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Blä för att vara sjuk...krya på dig. Kram

Tina sa...

Fy för den lede att du skulle åka på detta nu då. MEN du får allt försöka låta bli att städa när du är sjuk. Det får allt räcka men att få fram mat och sånt du så du kan krya på dej. Hoppas i alla fall ni hade en go kväll.
Kram