torsdag 6 oktober 2011

hänga runt....



"Just hangin´around, with my bud´s."

Go afton.

Jooo...nog var jag duktig allt idag, fastän jag inte orkade.
*
Jag har storstädat ur badrummet, och grejat om lite där.
Tvättat badllakan och sängkläder, men lämnar lite till imorgon,
för nu orkar jag inte mer idag.
Stökat om lite nere i källaren också, som vikt bort MC kläder och så.
Och så den sedvanliga dammsugningen , varje dag...nästan.
*
Blev klar precis när gubben kom hem och stod just och hällde ut skurvattnet.
Totalt knäckt efter dagens göranden är jag, så då åtog sig gubben att fixa middag.
Det tackar man inte nej till, så det blidde parisare och mos.
Gott var det!
*
Har just duschat och ska gå ner och hänga upp tvätten för idag.
Sen blir det hockey, mesta delen av kvällen.
Ska bli skönt att sova sen, verkligen...
Bara jag inte hostar så förjordat.
***********
Ha en fin kväll alla!

Inga kommentarer: