måndag 3 oktober 2011

måndag i oktober, det är förkylt.


gammal grafik jag gjort.

Hejsan hoppsan ut i cyberspacet.
Här låter jag som värsta hurtbullen och det kan jag säga att:
Det stämmer inte alls.

Hostan gör mig galen om nätterna och att vara så orkeslös, frestar på humöret.
Orkar inte ligga, orkar inte vara uppe....
Men dock liiiite bättre än igår.
Då låg jag hela dagen igen. Tror inte den där städningen i förrgår, var någon bra ide´.

Gjorde ett menlöst försök med att piggna till,
genom att ta en dusch på gårdags eftermidagen.
Och det funkade väl någorlunda, så länge jag stod i kabinen.
Men jösses när jag sen skulle torka mig ....vad JOBBIGT det var!!!!
Blev så matt och slut så det var inte sant.

Och idag vaknade jag 5 över 6 för hostan.
Så jag har roat mig med att göra lite halloween bilder på morron.
Dom finns på design och grafik sidan, som länkas med knappen till vänster.
Annars har jag inte gjort mycket.
Ska göra ett litet tappert försök att dammsuga.
Men måste ta det lugnt, så jag piggnar till nån gång.
Lite i taget, så blir allting klart så småningom.

Men först....
Mera kaffe!

Inga kommentarer: