onsdag 12 oktober 2011

mitta dan på Onsdag...


Idag är det höstligt väder, med ordentlig frost imorse.

Här har inte hänt mycket ännu.
Jenny har varit förbi med Smilla och Zero.
Gubben är hemma idag också.
Och jag sitter och grejar i datorn
mellan varven då jag inte hänger i köket.

Jag har lagt till nya sidor här, som jag håller på
att fixa med och ska göra om senare..bara jag får in lite nu, tills vidare.

Tror nog att jag tar bort grafik sidan i alla fall.
För det är lite jobbigt att logga in och ut på sidorna
och uppdatera 2.
Jag kan ju lika gärna lägga in bilderna här ju.
Får se hur det blir med det.

Idag ska vi göra baconlasagne till middag.
Kul att testa nya saker...som jag hittar på recepten till :o))
Så man vet aldrig från ena gången till den andra hur det ska smaka.
Men oftast är det ju klart ätbart och gubben tycker många gånger
att restauranger är överskattade när han får så god mat hemma.
Tur är ju det...annars hade det blitt dyrt för oss. :o))

Jo...sen tänkte jag faktiskt börja lägga in mina bakgrunder som jag gör
och headers, för dom som vill använda sig av det.
För det är ju bara att gå på malldesigner sen och överföra från egen dator
Och headern lägger man ju in på design sidan om man klickar på redigera
i rubrik gadgeten...
Den avlånga rutan som är överst i design sidan.

Har sett att det är många som efterlyser just bakgrunder m.m.
Och då kan man ju hoppas att dom hittar nåt dom gillar ,
som jag har gjort :o)

Nu ska jag ha mig mera kaffe.

Ha det!

Inga kommentarer: